Serviceformulier Zen Lifestyle

Zen Lifestyle is een CBW-erkende winkel. Dat betekent dat op al onze meubels de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing zijn. Hoewel wij altijd streven naar een goede en tijdige levering, kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat. Heb je een beschadiging, klacht over een product of onze service, defect product of is de levering niet goed gegaan, dan ontvangen wij hiervan graag een melding. Dit kunt u via onderstaand formulier indienen. U krijgt van ons binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Let op! Voor een snelle afhandeling van uw aanvraag adviseren wij u om een detailfoto en een foto van het volledige product toe te voegen.

Zen Lifestyle is een CBW-erkende winkel. Dat betekent dat op al onze meubels de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing zijn. Hoewel wij altijd streven naar een goede en tijdige levering, kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat. Heb je een beschadiging, klacht over een product of onze service, defect product of is de levering niet goed gegaan, dan ontvangen wij hiervan graag een melding. Dit kunt u op deze pagina indienen. U krijgt van ons binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Let op! Voor een snelle afhandeling van uw aanvraag adviseren wij u om een detailfoto en een foto van het volledige product toe te voegen.

Heb je een vraag/klacht over de winkel/producten dan kun je een mail sturen naar info@zen-lifestyle.nl . Wil je een online bestelling retouren binnen het zichttermijn? Gebruik dan het retourformulier.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

All in House service

Heb je All in House Service afgesloten bij je aankoop dan heb je recht op 5 jaar volledige garantie. Neem contact op met All in House B.V. Zij maken direct een afspraak met je voor herstel. Heb je geen All in House Service afgesloten? Dan is de 2 jaar, CBW garantie van toepassing mits anders op je koopovereenkomst is aangegeven. Deze garantie geldt alleen voor meubelen die gekocht zijn na 01-07-2017. Voor deze datum geldt de oude garantie bepaling 3 jaar afbouwend.

De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt tevens de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Eventuele aanvullende garanties doen niets af aan de wettelijke garantie.

Dit formulier is bestemd om beschadigingen en defecten te melden binnen uw garantietermijn. U kunt dit formulier gebruiken voor bestellingen die u gedaan heeft in één van onze winkels en/of in één van onze online webwinkels. Hebt u een online bestelling gedaan en wilt u gebruik maken van uw retourrecht binnen het zichttermijn? Dan verzoeken wij u het retourformulier in te vullen. Voor overige vragen en problemen kunt u contact met ons opnemen.

Dit formulier is bestemd om beschadigingen en defecten te melden binnen uw garantietermijn. U kunt dit formulier gebruiken voor bestellingen die u gedaan heeft in één van onze winkels en/of in één van onze online webwinkels. Wij streven er naar om uw melding binnen 3 dagen te beantwoorden.

Voor een snelle afhandeling vragen wij u om het probleem uitgebreid te beschrijven. Mocht er sprake zijn van schade graag de beschadigde plaats vermelden. Indien het een Diamond, HO19, Doryan of Luxury meubel betreft, dan bevindt zich links onderin het meubel een witte controlesticker. Graag ontvangen wij hier een foto van.

(max. 5 foto's)