Direct naar: Een bestelling plaatsen | Verzendkosten | Betaalmogelijkheden | Couponcode inwisselen | Bestelling uitpakken | Bestelling annuleren of wijzigen | Factuur | Betaling mislukt of geweigerd

Een bestelling plaatsen

Een groot deel van het assortiment van Zen Lifestyle vind je terug op onze webshop. Bestellen gaat erg simpel. Binnen een paar stappen is je bestelling geplaatst. Heb je een leuk item gevonden, plaats deze dan in het winkelwagentje. Is je bestelling compleet, dan kun je meteen verder naar afrekenen. Liever nog even verder kijken? Geen probleem. Kies dan voor Ga verder met winkelen. Als je alles hebt gevonden, vul je je gegevens in en doorloop je de stappen van het bestelproces. Je ontvangt hierna een email met de orderbevestiging.
Tijdens het afrekenen is er de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit is niet verplicht maar maakt het voor de volgende keer wel makkelijker tijdens het bestellen.
De afdeling orderadministratie neemt contact met je op, zodra de bestelling binnen is.

Verzendkosten

Wij bezorgen de meubelen altijd op de begane grond tot in de gewenste kamer mits de ruimte toegankelijk is. De bestelling wordt niet standaard uitgepakt. Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je zien of het betreffende meubel gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Mocht het niet zichtbaar zijn op onze site, dan kun je contact opnemen met de winkel voor meer informatie. Uitpakken en eventueel monteren is mogelijk op aanvraag indien dit niet staat aangegeven.

Uitpakken, montage en retour meenemen van verpakkingsmaterialen
We bezorgen jouw bestelling graag bij je thuis. In het bestelproces kun je de keuze maken tussen onze drempelservice (€29,95) of de uitpakservice. Ga voor onze uitpakservice (€79,95) en wordt volledig ontzorgd! We bezorgen, monteren en plaatsen jouw meubel(s) op de gewenste plek in huis (op de begane grond tot en met etage 3, vanaf etage 4 alleen met lift). De dag vóór de levering ontvang je een tijdsindicatie van de levering. Zo zijn je nieuwe meubels meteen klaar voor gebruik, heel handig!* Let op! Exclusief het ophangen aan de muur. Bouwpakketten zijn niet inbegrepen. Het verpakkingsmateriaal nemen we weer met ons mee.

*Let op! Exclusief het ophangen aan de muur. Bouwpakketten zijn niet inbegrepen.

Eerste etage of hoger
Moeten de bestelde meubelen naar een etage worden gebracht? Neem dan contact op met onze orderadministratie via telefoonnummer 024-6450070. Voor leveringen op de begane grond worden geen extra kosten in rekening gebracht. Indien de levering plaatsvindt op een eerste etage of hoger, worden er extra kosten van €30,00 berekend. In dit geval zal er vooraf overleg plaatsvinden met onze verkopers om de details af te stemmen.

Houd er rekening mee dat leveringen vanaf de vierde etage alleen mogelijk zijn indien er een lift beschikbaar is waarmee de meubels naar boven kunnen worden gebracht. We willen ervoor zorgen dat de levering soepel verloopt en dat de meubelen veilig op de gewenste etage aankomen.
DHL verzending - kleine pakketjes
Bij Zen Lifestyle bieden we voor kleine pakketjes waar dit mogelijk is verzending via DHL aan. We hebben gekozen voor DHL vanwege hun betrouwbaarheid en snelle service. De verzendkosten voor kleine pakketjes bedragen een standaardtarief van €9,95 euro. Tijdens het bestelproces worden de verzendkosten duidelijk weergegeven in het winkelmandje, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Bij showroommodellen en landelijke formules worden andere bezorgkosten gehanteerd.

Betaalmogelijkheden

Er zijn diverse mogelijkheden tot betaling.

Betalen met iDeal
De makkelijkste en snelste manier om te betalen is via iDeal. Kies je bank en binnen enkele klikken is de betaling voldaan. Betalen via iDeal is ook helemaal gratis. Betalen met iDeal is mogelijk als je klant bent bij een van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Rabobank, SNS Bank, RegioBank, ING, Knab, Friesland Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Betalen met creditcard
Het is mogelijk om met uw creditcard te betalen. Deze mogelijkheid vindt u in het betaalproces. Het is mogelijk om te betalen met een creditcard van Maestro, American express, Mastercard en VISA.

Klarna - Achteraf betalen
Betaal nu of later met Klarna bij Zen Lifestyle.

PayPal
Snel en veilig online betalen? PayPal maakt het mogelijk: geen gedoe met keer op keer creditcardnummers of adresgegevens invullen, je betaalt met je e-mail adres en wachtwoord.

Betalen bij bezorging
Als je tijdens de betalingsopties gekozen hebt voor rembours, dan hoef je pas te betalen bij de bezorging. Er wordt contact opgenomen via de telefoon of e-mail voor de datum en tijdstip van de bezorging. Je betaalt voor deze methode €15,- extra kosten.

Bankoverschrijving
Als je tijdens de betalingsopties gekozen hebt voor bankoverschrijving, ontvang je van ons een factuur via de mail. De bestelling wordt pas in behandeling genomen wanneer het bedrag is ontvangen.

In3
Als je tijdens de betalingsopties gekozen hebt voor In3 dan betaal je in 3 termijnen. Deze optie is alleen beschikbaar bij orders vanaf 750 euro tot 3000 euro.

Google Pay
U kunt uw telefoon gebruiken om voor goederen of services te betalen met Google Wallet.

Couponcode inwisselen

Heb je een couponcode ontvangen van Zen Lifestyle en wil je deze inwisselen bij het bestellen, dan kan dat alleen bij het plaatsen van een bestelling. Als je een bestelling plaatst kun je bij het afrekenen de couponcode invullen. De korting waar je recht op hebt wordt direct verrekend.

Bestelling uitpakken

De bestelling wordt op de begane grond geleverd en niet uitgepakt.
Ongemonteerde producten zullen niet zonder afspraak worden opgebouwd. Op onze website kun je zien of het betreffende meubel gemonteerd of ongemonteerd geleverd wordt. Mocht het niet zichtbaar zijn, dan kun je contact opnemen met de klantenservice voor meer informatie.
Moeten de bestelde meubelen naar een etage worden gebracht? Dan kan dat tegen een meerprijs van € 35,- Onze chauffeurs brengen dit via de trap naar boven. Boven de 3e etage wordt uitsluitend via een lift bezorgt of zal er vooraf overleg plaats vinden met onze verkopers.

Bestelling annuleren of wijzigen

Wil je een bestellingen wijzigen? Neem dan contact op met ons door te bellen met de orderadministratie (024 – 645 48 45). Wil je een bestellingen annuleren? Neem dan contact op met ons door te mailen naar info@zen-lifestyle.nl. Als de order nog niet in behandeling is genomen, is er geen enkel probleem.
Tot slot kan het zijn dat er geen (aan)betaling wordt ontvangen. Je ontvangt hier kort na het plaatsen van uw bestelling bericht over. Het bedrag kan dan alsnog overgemaakt worden, waarna de bestelling in behandeling wordt genomen. De order zal geannuleerd worden, als er na twee weken nog geen (aan)betaling ontvangen is.

Factuur

De factuur ontvang je bij de aflevering of bij het ophalen van het product. Als je een nieuwe of een extra factuur nodig hebt, dan is dat mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice.

Betaling mislukt of geweigerd

Zolang de betaling van de order niet is afgerond, kan onze orderadministratie de order nog niet in behandeling nemen. Het is daarom belangrijk om goed te controleren of de betalig goed is gelukt. Nadat je een order hebt geplaatst, krijg je van ons altijd een bevestiging. Geen bevestiging ontvangen? Dan kan de mail ook in je spam terecht gekomen zijn.

Betaald met iDeal
Controleer of je geld is afgeschreven. Is het geld niet van je rekening afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt. Je kan de bestelling opnieuw plaatsen. Is de order wel afgeschreven, maar heb je nog geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan altijd of de mail niet in de spamfolder terecht is gekomen. Soms kan de mail wat langer duren. Heb je na een uur nog geen bericht, neem dan contact op met de klantenservice (mail of chat) en dan kijken wij graag voor je na of de order is gelukt.

Betaling geweigerd
Het kan soms voorkomen dat een betaling wordt geweigerd. Helaas kunnen wij de reden hiervoor niet inzien. Je bestelling wordt dan automatisch geannuleerd.

Overige vragen m.b.t. mijn betaling

Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?
Soms kan het zijn dat de betaling niet lukt of dat u een foutmelding krijgt. Indien de betaling niet is gelukt, is de order niet geplaatst. Probeer dan nogmaals het artikel te bestellen. Lukt het weer niet? Probeer dan eens een andere betaalmethode. Mocht het daarna nog steeds niet lukken, neem dan contact op met ons.

Ik wil een bestelling plaatsen met Klarna, maar dat lukt niet. Hoe kan dat?
Klarna is gekoppeld aan jouw persoonlijke account. Het kan dus soms zijn dat een betaling niet wordt goedgekeurd door Klarna. Probeer in dit geval een andere betaalmethode.

Kan ik ook betalen op afbetaling?
Dat kan zeker! Wil je hier gebruik van maken? Kies van voor een betaling met In3, dan betaal je jouw aankoop in drie termijnen.