Serviceformulier | Design meubelen en de laatste woontrends

StylingpartnersMailFacebookTwitter

Vragen? Bel 024 645 48 45 of 024 6450 070 (orderstatus/planning)

Serviceformulier

Zen Lifestyle is een CBW-erkende winkel. Dat betekent dat op al onze meubels de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing zijn. Hoewel wij altijd streven naar een goede en tijdige levering, kan het wel eens voorkomen dat er iets mis gaat. Heb je een beschadiging, defect product of is de levering niet goed gegaan. Dan kun je onderstaand formulier invullen. Heb je een vraag/klacht over de winkel/producten dan kun je een mail sturen naar info@zen-lifestyle.nl.

Wil je een online bestelling retouren binnen het zichttermijnGebruik dan het retourformulier.

All in House service

Heb je All in House Service afgesloten bij je aankoop dan heb je recht op 5 jaar volledige garantie. Neem contact op met All in House B.V. Zij maken direct een afspraak met je voor herstel. 

Heb je geen All in House Service afgesloten? Dan is de 3 jaar, afbouwende, CBW garantie van toepassing mits anders op je koopovereenkomst is aangegeven. De winkel waar je jouw producten hebt gekocht, beoordeelt jouw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie-voorwaarden.

Aanvraag in behandeling

Na je aanvraag ontvang je een bevestiging met een overzicht van de aanvraag. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op. Indien de serviceaanvraag gegrond is, kun je je conformeren aan de CBW productgarantie. Meer informatie.

Versnel de oplossing van jouw servicemelding

  1. 1. Geef aan wat de klacht is(Beschadigd product, Onvolledige levering, Er missen onderdelen, Verkeerd product geleverd, Verkeerde kleur/materiaal geleverd, Overige (Vragen over levertijden, de winkel of producten graag mailen naar info@zen-lifestyle.nl)
  2. 2. Voeg duidelijke foto’s toe 
  3. 3. Beschrijf het probleem uitgebreid
  4. 4. Beschrijf de beschadigde plaats duidelijk (mocht hier sprake van zijn)
  5. 5. Selecteer de winkel waar de aankoop is gedaan
  6. 6. Voeg een ordernummer toe (Deze vind je op de aankooporder)

 

Dit formulier is bestemd om beschadigingen en defecten te melden binnen uw garantietermijn. U kunt dit formulier gebruiken voor bestellingen die u gedaan heeft in één van onze winkels en/of in één van onze online webwinkels.

U ontvangt een kopie van het serviceformulier op het hierboven ingevulde emailadres. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt Zen-Lifestyle.nl cookies. Meer informatie over cookies.