Retourneren | Design meubelen en de laatste woontrends

StylingpartnersMailFacebookTwitter

Vragen? Bel 024 645 48 45 of 024 6450 070 (orderstatus/planning)

Retourneren

Voor een bestelling op Zen Lifestyle geldt een zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op de dag na aflevering. Mocht je nog niet zeker zijn van je product dan kun je binnen de zichttermijn de product(en) laten retourneren. Wij nemen alleen producten terug in de originele staat en in redelijkerwijze mogelijk in dezelfde verpakking.

Het is mogelijk een product te retourneren vallend onder het herroepingsrecht:

- Binnen de zichttermijn van 14 dagen;
- Na melding gemaakt te hebben bij Woonboulevard Wijchen per mail of telefoon.
- Als het artikel compleet is;
- In de voor zover redelijkerwijs mogelijk originele staat en fabrieksverpakking.

Een aantal producten kunnen niet geretourneerd worden:

- Producten die overeenkomstig speciaal voor de klant zijn aangepast zoals, bij het kiezen van stoffering, leder of kleur op een bank, hoekbank en fauteuils;
- Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

Als je een product binnen de zichttermijn retourneert en geen vervangende bestelling wenst te ontvangen, dan ontvang je het gehele aankoopbedrag terug, of het deel van het aankoopbedrag van de producten die geretourneerd zijn. De terugbetaling is inclusief de verzendkosten van heenzending. De kosten voor de retourzending komen voor de rekening van de klant. Mocht er op basis van je retourzending terugbetaling van het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending geschieden, dan zal de retourbetaling zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding geschieden. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.  Meer informatie vind je in de algemene voorwaarden.

Retourneren van een product dat beschadigd is geleverd

Als je jouw bestelling ontvangt, controleer dan zo snel mogelijk op eventuele schades. Mocht er ergens iets mis zijn gegaan tijdens het transport waardoor product(en) beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via telefoon of mail zodat er een afspraak gemaakt kan worden om het product te retourneren. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden.

De klacht wordt door ons gecontroleerd om te bekijken of deze gegrond is. Als de klacht gegrond is verklaard gaan wij over tot reparatie of vervanging van jouw product. Is de klacht niet gegrond verklaard dan zijn we genoodzaakt de bestelling terug te sturen en worden de gemaakte kosten in rekening gebracht. Als je meerdere producten besteld hebt, worden alleen de beschadigde producten opgehaald.

Retourneren van een verkeerd geleverd product

Helaas kan het voorkomen dat de order of het product niet compleet is. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op en we maken zo spoedig mogelijk een nalevering. Hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. Mocht je een product ontvangen die je niet besteld hebt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We laten het verkeerd geleverde product ophalen en sturen het juiste product alsnog zo snel mogelijk naar je op. Hier zijn uiteraard ook geen kosten aan verbonden.

Retourneren of omruilen om overige redenen

Wil je een product ruilen voor een ander product. Neem dan contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een passende oplossing. Je betaalt wel eventuele meerkosten van het andere product. Is het andere product wel goedkoper, dan ontvang je het verschil terug.

Wijze van verzending van een retour

Wanneer gebruik wordt gemaakt van het herroepingsrecht dien je het product zelf aan ons retour te zenden. De retourkosten die gemaakt worden zijn voor de klant. Neem voor het versturen contact op met onze klantenservice.

Adres retourneren:

Zen-Lifestyle.nl
Nieuweweg 303
6603 BN Wijchen 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Zen Lifestyle niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer of traceercode en bewaar deze goed.

Retourneren buiten de gestelde voorwaarden

Neem altijd contact op voordat je een product of bestelling retour stuurt. Dit voorkomt een hoop problemen en biedt zekerheid dat je in je recht staat. Mocht je toch een bestelling retour sturen die niet binnen de gestelde voorwaarden valt, dan zullen de eventuele kosten voor de klant zijn en in het ergste geval zal de bestelling weer terug gezonden worden.

Retourformulier

Dit formulier is enkel bestemd voor retourzendingen van online bestellingen binnen de zichttermijn van 14 dagen. Heb je na het ontvangen van je product een schade geconstateerd dan verzoeken wij u het serviceformulier in te vullen.

 

Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt Zen-Lifestyle.nl cookies. Meer informatie over cookies.