Bestellen en annuleren | Design meubelen en de laatste woontrends

StylingpartnersMailFacebookTwitter

Vragen? Bel 024 645 48 45 of 024-6450 070 (orderstatus)

Bestellen en annuleren

Een bestelling plaatsen

Een groot deel van het assortiment van Zen Lifestyle vind je terug op onze webshop. Bestellen gaat erg simpel. Binnen een paar stappen is je bestelling geplaatst. Heb je een leuk item gevonden, plaatst deze dan in het winkelwagentje. Is je bestelling compleet, dan kun je meteen verder naar afrekenen. Liever nog even verder kijken? Geen probleem. Kies dan voor Ga verder met winkelen. Als je alles hebt gevonden, vul je je gegevens in en doorloop je de stappen van het bestelproces. Je ontvangt hierna een email met de orderbevestiging.

Tijdens het afrekenen is er de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit is niet verplicht maar maakt het voor de volgende keer wel makkelijker tijdens het bestellen.
De afdeling orderadministratie neemt contact met je op, zodra de bestelling binnen is.

Afhalen of verzendkosten

Er kan gekozen worden voor het zelf ophalen (altijd gratis) of het laten bezorgen van uw gekozen product(en).

Betaling

Bij Zen Lifestyle zijn er diverse mogelijkheden tot betaling. Er kan gekozen worden voor Rembours, Paypal, Ideal en Afterpay. De prijzen op de site zijn incl. BTW (tenzij expliciet anders aangegeven).

De status van uw bestelling

Na ontvangst van de betaling, ontvang je een update over de levertijd. Sommige producten kunnen gelijk uit voorraad geleverd worden. Mocht een product niet op voorraad zijn dan nemen wij contact met je op over de actuele levertijd. Als er onduidelijkheden zijn over de bestelling neem dan contact op met de klantenservice via de mail: service@zen-lifestyle.nl of bel: 024 - 645 00 70.

Een bestelling annuleren

Wil je een bestellingen wijzigen of annuleren? Neem zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Tot slot kan het zijn dat er geen (aan)betaling wordt ontvangen. Je ontvangt hier kort na het plaatsen van uw bestelling bericht over. Het bedrag kan dan alsnog overgemaakt worden, waarna de bestelling in behandeling wordt genomen. De order zal geannuleerd worden, als er na twee weken nog geen (aan)betaling ontvangen is.

Vragen & klachten

Nog vragen? Stuur ons een mail naar info@Zen-Lifestyle.nl of neem contact op met de klantenservice via 024 – 645 48 45. Wij zullen de klacht binnen 4 dagen inhoudelijk beantwoorden.
Wij hopen dat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Als een product beschadigd of defect is, wordt het product opgehaald. De aard van de beschadigingen zal beoordeeld worden. Vervolgens zal er overgegaan worden tot het repareren of vervangen van het product. Hieronder vallen niet: reguliere gebruik sporen en beschadigingen en defecten die door verkeerd gebruik zijn ontstaan.

Indien Zen Lifestyle uw klacht niet binnen 4 weken na het indienen van de klacht in onderling overleg kan oplossen ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling van de Geschillencommissie Thuiswinkel. Kijk voor meer informatie op www.sgc.nl. Ook kunt u in het geval van een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR). Klik hier voor meer informatie.

Om u zo goed mogelijk te helpen gebruikt Zen-Lifestyle.nl cookies. Meer informatie over cookies.